
Stabilirea unei prezențe online pentru afacerea ta – iată ce trebuie să știi!
Ești pregătit să-ți duci afacerea în mediul online? Dacă răspunsul este da, trebuie să știi că stabilirea unei prezențe în acest mediu implică mai mult decât crearea câtorva conturi de social media și a unui logo de impact!
Există foarte multe aspecte pe care trebuie să le ai în vedere ca administrator de afacere – de la înțelegerea clientului online până la servicii SEO profesionale, abordări multi-channel și crearea de conținut în permanență!
Înțelege-ți cât mai bine potențialii clienți
Desigur, începutul constă în stabilirea uneia sau mai multor buyer personas – trebuie să știi cât mai multe informații depsre clientul ideal, inclusiv aspecte demografice, comportament în timpul utilizării și interese, printre altele.
Acestea pot fi puțin diferite în mediul online față de mediile tradiționale – totul este mult mai alert, totodată, iar atenția trebuie captată din start. Astfel, trebuie să identifici și să prezinți clar și concis problemele pe care serviciile sau afacerile tale le rezolvă pentru potențialii clienți!
Alege canalele digitale pentru marketing
Aici ai de ales – sau de abordat în întregime – mai multe canale diverse de marketing – SEO, social media, email marketing sau PPC, în funcție de nevoi și posibilități. Pentru început, aproape orice website nou are nevoie de servicii SEO profesionale, pentru a i se stabili o structură corespunzătoare și pentru a se realiza optimizarea de tip tehnic, care asigură vizibilitate completă pentru motoarele de căutare.
Apoi, canalele de social media sunt alese în funcție de buyer personas stabilite anterior. Îți vei crea o prezență social media pe canalele unde potențialii tăi clienți sunt cei mai activi!
Email marketing și PPC sunt alese în funcție de natura afacerii tale, precum și în funcție de posibilități. Totuși, nu uita faptul că fiecare tip de canal de marketing implică costuri permanente – nu poți beneficia de servicii SEO profesionale și garanta rezultate permanente!
Crearea de conținut interesant, util pentru client
Bloguri, videoclipuri, resurse informaționale, precum și vizualuri de calitate superioară – toate trebuie să fie prezente pe website-ul tău, precum și pe canalele social media pe care ai decis să activezi!
Desigur, nu este de ajuns să ai un vizual sau videoclip de impact – acestea trebuie să fie și utile pentru utilizator, potențialul client și clientul final. Conținutul educativ sau care oferă sfaturi și recomandări privind serviciile și produsele tale poate avea un impact semnificativ asupra traficului și reputației tale din mediul online.
De altfel, acesta este și motivul pentru care un specialist care oferă servicii SEO profesionale va recomanda mereu și stabilirea unei categorii de blog pe website, indiferent de specificul afacerii tale!
Pe scurt, ai nevoie de o echipă de marketing sau de o agenție profesională de marketing, precum The Markers, care să te ajute să pui bazele afacerii tale în mediul online – de la prima impresie la consolidarea acesteia pe termen lung prin diferite strategii!
Specialiștii The Markers îți stau la dispoziție dacă vrei să afli mai multe despre cum funcționează marketing-ul digital, implicit despre tipurile de servicii și strategii care vor fi cele mai benefice pentru stabilirea unei prezențe impecabile a afacerii tale în mediul online!